O mně

Každá cesta nás dovede tam, kam se máme dostat. Důležité je, jak se u toho budeme cítit.

Život

Marketingové vzdělání

Fotografie

Cestování

Buddhismus

Každá cesta nás dovede tam, kam se máme dostat. Důležité je, jak se u toho budeme cítit.

Žurnalistika

Žurnalistika v Olomouci mě naučila dvě věci.

Zpravodajství je business jako každý jiný.

A jako každý business potřebuje prodávat. Předmětem prodeje je sex a krev. Nástrojem manipulace taktéž známá jako “objektivní zpravodajství”*. Jako elév žurnalistiky, jsem se naučil psát texty, které prodávají. A zjistil jsem, že na mediální business má moc tuhou páteř a moc slabý žaludek.

*Nezaměňujme “objektivní zpravodajství” a fake news. Zatímco ve zpravodajství jde tvůrcům jen o osobní prospěch (čtenost), fake news úmyslně škodí lidem, kteří je konzumují.

Sémiotika

Na Sémiotiku na UK jsem si šel pro jediné - jak ovládat jazyk a obraz, aby tvořil realitu, kterou chci.

Realita je konstrukt

Kdo má hlas má možnost vytvářet realitu, přes kterou chce, aby svět vnímali další lidé. Je to koncept starý jako lidstvo samo. Už jen tím, že používáme řeč a pojmenováváme věci, tvoříme realitu. Kdo má silnější hlas, toho realitu budeme uctívat. Internet to změnil, najednou mohou lidé vytvářet své verze reality a nemusí vlastnit média.

Všichni máme tu moc. Jaká realita bude ta vaše?

Ten, kdo má moc, může vytvářet realitu pro ty, kteří jenom konzumují. Díky internetu má takovou moc, kdokoli. Jen my rozhodujeme, jak ta realita bude.

A že tvůrci vytváří realitu, pro ty, kteří jenom konzumují. A je jen na nás, jaká ta realita bude.

Ten, kdo má moc, může vytvářet realitu pro ty, kteří jenom konzumují. Díky internetu má takovou moc, kdokoli. Jen my rozhodujeme, jak ta realita bude.

Komunikace je systém

Design thinking

Marketing je služba zákazníkovi.

Slow marketing

Když nemůžeme věřit, tomu, co je objektivní, ale toužíme se propojit s ostatními v autentickém rozhovoru

chceme se propojit s ostaními tak, jak jsme, co potom?

Všechno, co jste možná četli výše se odráží ve směru, který jsem nazval Slow marketing.

Slow marketing vznikl jako reakce. Reakce na klasický marketing, který glorifikuje přetvářku jako jediný způsob úspěchu. Reakce na to, že spousta lidí, dělá to, čemu věří, ale nemá způsob, jak svoji autenticitu komunikovat ven.