Centrála cestovního ruchu JM: marketingové workshopy

Centrála cestovního ruchu JM: marketingové workshopy

Cíl byl jasný - naučit dvacet zástupců turistických destinací jižní Moravy psát příspěvky, spravovat sociální sítě a spravovat svou značku. A protože to je pořádný kus práce na jedno setkání, rozdělili jsme školení na tři části a dvě skupiny. Každý si tak přišel na své.

1. část

Storytelling: Za vším hledej šťavnatý konflikt

V každém příběhu se stane něco, co byste vážně nečekali. Ale jak něco takového najít? Na to jsme s účastníky hledali odpovědi u příkladů Stonehenge, Golden Gate Bridge a opery v Sydney. Jak se s tím jsem se s tím poprali se podívejte v ukázce níže.

image
image

2. část

Strategie na sítě: Jako na návštěvě u babičky

Sítě mohou být dost divočina, plná trollů, mazaných lišek, nenasytných vlků a vůbec různé havěti. Nebo nemusí. Když si představíte, že příspěvek říkáte babičce, bude rovnou vypadat jinak.

Jak by vypadaly vaše příspěvky, kdybyste psali pro babičku Boženku?
Jak by vypadaly vaše příspěvky, kdybyste psali pro babičku Boženku?

S účastníky jsme si vyzkoušeli psaní několika typů příspěvků, ale nejvíce jsem se pobavili u lidských příběhů.

image

3. část

Je vaše značka jako Michal David nebo spíš jako James Bond?

Jaký tón nastavit pro svou značku? Inspirující, empatický, nebo zábavný? A jak ho potom udržet? Pomohli jsme si pomůckou, které říkám brand persona:

Představme si brand-personu jako slavnou osobnost. Je jedno, jestli je reálná, smyšlená, mrtvá nebo je to Michal David. Musí být společensky známá. Brand-personou může být stejně dobře James Bond jako Mistr Yoda. Použijeme je jako pomůcku pro vytvoření a udržení naší brand identity.

S její pomocí jsem si ujasnili, jak chceme, aby naše značky komunikovaly a jaká postava nám s komunikací pomůže.

image

Výsledek

Série workshopů si vysloužila 89% spokojenost od účastníků. Ve zpětné vazbě si pochvalovali především snadnost použití jednotlivých technik a interaktivitu, kdy si přímo na kurzu postupy vyzkoušeli a dostali na ně zpětnou vazbu nejen ode mě, ale i od zbytku skupiny.

👁️
icon
image

„Martin mi při konzultacích mé nové knihy vždy přesně ukázal silné stránky textu a problematická místa. A hned potom mi dal přesný návod, co mám v příští chvíli udělat. Je z něj cítit, že jeho prioritou je pomoct a posunout můj projekt. Jeho přístup mě samotného inspiruje dávat do toho to nejlepší a nesmířit se s průměrným.“

Adam Štrunc autor knih o seberozvoji, motivační speaker

Zpět na výpis

Email: martin@slowmarketing.cz Tel: 731341738

©Martin Skřivánek 2022. Ilustrace Jana Pacolová